آبتینآبتین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آبتینی عاشقتیم

حرفای گنده گنده

1390/11/25 9:18
نویسنده : مامانی
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

        نفسم تازگیها خیلی بامزه شدی خیلی هم بزرگ شدی . یه حرفایی میزنی که هم تعجب می کنم هم از خنده غش می کنم. مثلا" دیروز که داشتیم از اداره می رفتیم خونه موقع رانندگی یه آقای پیر جلوی ماشین ما یواش یواش رانندگی میکرد نه تندتر میرفت نه میذاشت ما بریم یه دفعه شما برگشتی گفتی جونت به بالایعنی (جونت بالا بیاد)با این رانندگی . عزیزم این حرفارو از کی یاد گرفتی؟

الهی بمیرم شبا وقتی خوابی زیاد آب میخوری . یه شب دعوات کردم گفتم چقدر آب میخوری الان تموم بشه من باید برم از آشپزخونه آب بیارم . خواب از سرم می پره. از اون شب هر وقت آب میخوای به جای اینکه بگی آب می خوام با ترس و لرز میگی مامان آب تموم نمیشه ؟. می فهمم که تشنه هستی و آب میخوای . مامانی فدات شه.چقدر من بدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آبتین
25 بهمن 90 9:23
مرسی عزیزم . خدا آبتین طلای شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه
مامان محیا
25 بهمن 90 9:45
این بچه ها فرشته ان بخدا..از ما بیشتر حالیشونه و عکس العملهاشون نسبت به هر موضوعی ساختگی نیست و عین حقیقته...
ilijoon
14 اسفند 90 14:28
سلام آبتين جون اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم باشيم دوستت دارم