آبتینآبتین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آبتینی عاشقتیم

19 فروردین

1391/1/20 9:18
نویسنده : مامانی
830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گل مامان.

دیروزبعد از مدتها اصرار و توصیه بابایی به  من که باید بری باشگاه و ورزش کنی خلاصه با سلام و صلوات وسایل ورزش رو برداشتیم و رفتیم دنبال بابایی که شما رو نگه داره من برم باشگاه اما وسط راه طبق معمول تا چششمش به  دو تا دار و درخت افتاد از خود بیخود شدو ما رو برد پارک چیتگر . ورزش که نکردیم هیچی کلی هم کالری به بدنمون اضافه کردیم. با خوردن چیپس و پفک و بستنی . بابایی دیگه.ما که همه زندگیمون توی بیرون و جاده و دشت و دمن میگذره تازه به من میگه خیلی بیحالی .اینم چند تا عکس از ورزش کردن مانیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نانازيا
20 فروردین 91 10:36
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
زهرا از نی نی وبلاگ213
20 فروردین 91 10:52
سلام به آبتین عزیزومامان مهربونش وبلاگ خوبی دارید از مطالبش لذت بردم منم یه پسرکوچولوی دوست داشتنی دارم به اسم محمدحسین و یه نی نی ناز هم در راهه! خوشحال میشم اگه منو لینک کنی و بیشتر باهم آشنا بشیم .بعدخبربده تا لینکت کنم.منو با نام نی نی وبلاگ213 لینک کن لطفا. 213 به حروف ابجدشماره اسم زهرا هست.
مامان بردیا
20 فروردین 91 11:07
سلام با این وضعیت اگه به ورزش کردنت ادامه بدی نمی دونم تا آخر سال چی میشه!
مامان محیا
20 فروردین 91 14:46
خیلی باحالی. یعنی تا این حد.. من پررو پررو کل دانشگاه رو با این جورابا و قیافم گشتم... پس دم مهد همدیگه رو ببینیم و کلی بخندیم.. این هم یه نوعشه دیگه..
مامان محیا
20 فروردین 91 14:56
یه بعدا نوشت تو پست امروز گذاشتم برو بخون حال کن..
مامان دانیال
21 فروردین 91 10:04
خوش به حالتون. ما که هر چی به این بابای دانیال التماس میکنیم بریم پارکی جایی همش میگه سرده. گرمه. شلوغه. خلوته و هی بهانه میاره. از بس بیحاله همیشه کنار هم خوش و سرحال باشید عزیزم
مامان محیا
23 فروردین 91 13:13
لطفا پست ثابتمو بخون و بمن زنگ بزن..
مامان درسا
26 فروردین 91 10:17
سلام خانمی.از تعریفت ممنونم . درست حدس زدی خواهرمه.در ضمن شما هم خوشگلی.
مامان محیا
27 فروردین 91 13:16
میبینم که هنوز برف و بارون داره دنبالت میاد
ilijoon
6 اردیبهشت 91 16:23
روژینا
11 اردیبهشت 91 20:27
سلام وب زیبایی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید اول مرا لینک کنید بعد به من خبر دهید تا لینکتان کنم
عمو مجتبی
17 اردیبهشت 91 12:28
این شلوار لیش منو کشته ..